Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою:

  • "Дитина в дошкільні роки" комплексна освітня програма. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України, ЛІПС 2016. Науковий керівник професор Крутій К.Л.
  • Програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років "Оберіг". Рекомендовано Міністерством освіти і науки Україна. Тернопіль "Мандрівець" 2014. Науковий керівник Богуш А.М.
  • "Розквіт" програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Тернопіль. "Мандрівець" 2017 Скрипник Т.В.
  • Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Програмно-методичний комплекс.Тернопіль "Мандрівець"2014, Рібцун Ю.В. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.
  • "Сила духу" Парціальна програма з лікувальної фізичної культури для вихованців компенсуючого типу. Нозологічні групи: Е-хвороби ендокринної системи, розлади харчування та порушення обміну речовин; І-хвороби системи кровообігу; J-хвороби органів дихання; М-хвороби кістково-мязової системи та сполучної тканини. Науковий керівник Аксьоновва О.П.Запоріжжя2015.Кафедра реабілітаційної педагогики та здорового способу життя.
  • «Віконечко». Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / за ред. проф. Т.В. Сак. –  2012.  238 с.

Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення:

1.Вихователь-методист 0.5ставки.

Вимоги: вища фахова педагогічна освіта. Стаж роботи в дошкільному закладі від 3-х років. 

2.Практичний психолог 0.5ставки.

Вимоги: вища фахова  освіта. Стаж роботи в дошкільному закладі від 2-х років. 

Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти

Матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №100 «Гармонія»

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №100 «Гармонія»–комунальний дошкільний навчальний заклад Запорізької міської ради Запорізької області. Юридична адреса закладу: 69014, м. Запоріжжя, вул. Харчова буд. 15.

Проектна потужність закладу–4 групових приміщень.

На сьогодні в закладі освіти функціонують 4 групи. А саме 2групи інклюзивної освіти і 2 групи загального розвитку. Ігрові кімнати та спальні виконані в приємних для здорового і емоційного сприйняття кольорах. Групові кімнати обладнані кольоровими,сучасними, різноманітними, функціональними меблями і технікою. Кожна група має свій домашній затишок, який створено завдяки сучасному кухонному обладнанню: печі, холодильники, посудомийні машини, витяжки, вбудовані шафи, бойлери, комфортні європейські санвузли, регулюємі батареї опалення та рекуператори для очищення повітря та протипожежна звукова сигналізація. Групи наповнені іграшками, гірками, спортивними комплексами, м’якими модулями. Предметно-ігрове середовище в кожній віковій групі є динамічним і мобільним (пересувним). Спальні обладнані дерев’яними індивідуальними  ліжечками, шафами-купе для зберігання педпособій. Кабінети вузьких спеціалістів–практичного психолога та вчителя-логопеда функціонують в повному обсязі, та комплектовані наочністю, дидактичними, настільними та друкованими іграми, які використовуються в корекційній роботі. Музичний керівник в роботі використовує сучасну акустичну систему, та професійний музичний клавішний інструмент YAMAHA. Медична сестра і персонал постійно стежать за санітарно-епідеміологічною обстановкою У закладі освіти здійснюється щоденний медичний супровід дітей. Для охорони здоров’я дітей медичний кабінет укомплектован сучасним діагностичним обладнанням:плантоскопом, апаратом Ротта, опромінювачем, ростоміром з вагами, лінійкою скіаскопічною та інші. В наявності всі препарати для надання невідкладної медичної допомоги.

Методичний кабінет відповідає стандартам інтерактивних технологій. А саме оснащен проектором з проекційним екраном, LED екраном, комп’ютером та МФУ. Кабінет наповнюється методичною літературою, посібниками, розробками для розвитку професійного росту вихователів.

 Предметно-ігрове середовище згідно нового переліку необхідного обладнання забезпечує засвоєння нових знань, формування розумових дій, розвиток провідних психічних процесів дитини. Педагогами закладу прививаються національні та патріотичні цінності української державності, плекання любові до рідної землі.

Для забезпечення навчально-виховного процесу та життєдіяльності у дошкільному закладі створено необхідні умови:обладнано 4 групових приміщення, пральня, медичний кабінет, кабінет директора та методичний кабінет, і сучасний теплопункт, який дозволяє економно споживати та контролювати теплоносії.

В закладі освіти відсутній харчоблок. Харчування здійснюється за європейськими стандартами. Їжа готується в ДНЗ № 270 на сучасному італійському обладнанні–пароконвектоматах, що дозволяє зберегти в продуктах максимальну кількість корисних поживних речовин та вітамінів необхідних для повноцінного розвитку дитини. Готову їжу фасують в гастроємності та упаковують в термоконтейнери. Це дозволяє доставити їжу в гарячому вигляді. Трансфер здійснюється на спеціалізованому автомобілі

На території закладу дошкільної освіти за кожною віковою групою закріплений ігровий майданчик на якому розташований тіньовий навіс, ігрове та спортивне обладнання.

Майданчики відповідають санітарно-гігієнічним нормам і вимогам техніки безпеки. На всій території закладу пішохідні доріжки викладені тротуарною плиткою. Встановлені для відпочинку лави.

Територія закладу знаходиться під цілодобовим спостереженням служби охорони.

Придбано нові матраци,постільна білизна, подушки, ковдри, килими, спецодяг.

Групи забезпечено новим сучасним столовим посудом на 85персон, інвентарем для прибирання приміщень, пилосмокт, швабрами, відрами, ганчірками та миючими засобами

Безпека. У кожній групі саду працює одночасно два вихователя та помічник вихователя.
В інклюзивних групах додатково працюють асистенти вихователя.
 Таким чином, діти знаходяться під постійною увагою дорослих.
 Під час прогулянок на вулиці дітей супроводжує вихователь.
В інклюзивних групах вихователь і асистент вихователя.

Система безпеки закладу виключає відвідування саду сторонніми людьми. Забирати дитину з садка можуть тільки батьки або та людина, якій в письмовому вигляді дозволили це батьки.

 Умови доступності закладу освіти для навчання дітей з особливими потребами

Перелік додаткових освітніх Та інщих послуг, їх вартість, порядок надання та оплати:

додаткові освітні послуги відсутні

Інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти, або на вимогу законодавства